Prosze zobaczcie czy dobrze przetłumaczyłam ten tekst a jak nie to napiszcie jak powinno byc poprawnie.
Po polsku:
- Dzień dobry.
- Dzień dobry.
- Poproszę 2kg jabłek i 1 kg bananów.
- To wszystko?
- Nie. Poproszę jeszcze gumę do żucia, ser i 2 chleby. Ile płacę?
- 15,68zł.
- Proszę. Do widzenia.
- Do widzenia.
Po niemiecku:
- Guten Tag.
- Guten Tag.
Ich - werden 2kg Äpfel und 1 kg der Bananen Bitten.
- Dieses alles?
- Nicht. Poprosze noch Kaugummi, ein Käse und 2 Brote. Wie viel eine Bezahlung?
- 15,68 zł.
Ich Bitte. Auf wiedersechen.
- Auf wiedersechen .

proszę o szybką odpowiedź z góry dzięksss

2

Odpowiedzi

2010-03-10T19:13:25+01:00
Pięknie gratukuje i Pozdro dla rodzinki
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:41:01+01:00
Sprawdziłam wszystko 2-krotnie i wyszło, że wszystko masz poprawnie.