Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:21:31+01:00
Każdy chrześcijanin powinien mądrze gospodarować swoim czasem tak, aby staraczało go mu na wypełnianie swoich obowiązków, na modlitwę, na przebywanie z rodziną i przyjaciółmi.
Czas spędzony z rodziną jest niezwykle ważny, ponieważ dzieki spędzaniu wspólnych chwil możemy dowiadywać się o swoich problemach i starać się je rozwiązać. Bardzo ważny dla chrześcijanina powinien byc czas spędzony na modlitwie i rozmowie z Bogiem, ponieważ to właśnie wtedy możemy pogłebić swoją wiarę i umocnic więź z Panem. Wypałnianie swoich obowiązków i praca są również bardzo wazne, lecz nie najważniejsze. Musimy pamiętać,że spełnianie swoich ambicji i marzeń nie może zastępować nam kontaktu z Bogiem i rodziną.
2 3 2
  • pyra
  • Początkujący
2010-03-10T19:21:52+01:00
Chrześcijanin powinien nie marnować swoje czasu na gry, telwizor. Ile razy zamiast zmowić pacież idziemy np. obejrzeć TV. Ile razy nie chce nam iść sie do kościoła w niedziele bo mamy jakis powód. Dlatego czas powinniśmy poświęcać przedewszytskim Bogu i bliźniemu.
1 4 1
2010-03-10T20:22:25+01:00
Chrześcijanin powinien modlić się 2 razy dziennie do boga, chodzić do kościoła w każdą niedziele i święta religijne, ponieważ każdy chrześcijanin dąży do tego aby stać się świętym. Czas powinniśmy spędzać z rodziną aby zacieśnić więź z nimi