Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T18:53:15+02:00
Http://www.bryk.pl/teksty/liceum/j%C4%99zyk_polski/streszczenia_i_plany_wydarze%C5%84/7005-wojna_troja%C5%84ska_streszczenie_iliady_homera.html


http://nauka.katalogi.pl/Streszczenie_Iliady_na_matur%C4%99-t16338.html - dla mnie najlepsze
2009-10-23T21:22:02+02:00
Http://sciaga.nauka.pl/index.php/id=index/dept=54/cath=221/sc_id=6604/title=Iliada__streszczenie

http://www.bryk.pl/teksty/liceum/j%C4%99zyk_polski/antyk_i_biblia/7005-wojna_troja%C5%84ska_streszczenie_iliady_homera.html

http://iliada.klp.pl/a-6266.html

proszę tu mas pare stron ze streszczeniami :D