Odpowiedzi

2010-03-10T19:15:15+01:00
Drogi Panie Jezusie

Brdzo Ci dziękujemy za to , że umarles za nas na krzyżu . Postaramy się byc lepsi i modlic się codziennie , ale nie wiemy jak to wyjdzie .
Nie gniewaj sie na nas jestesmy tylko ludzimi .

Ściskamy mocno , chrześcijanie

xoxoxoxoxo :)
1 5 1
  • pyra
  • Początkujący
2010-03-10T19:16:27+01:00
Jezu nie jestem wart twojego błogosławieństwa i miłosci, ponieważ jestem zwyłym grzesznikiem. Dałeś mi bardzo cenny dar, który nie zawszę potrafie dobrze wykorzystać. Tym darem jest życie. Chciałbym tobie podziękować za to że otrzymałem go od ciebie, ale słowami nie mogę tego wyraźić. Najlepiej odwdźięczę się moim postepowaniem, zachowaniem, życiem. Moje życie ofiaruje Tobie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:17:35+01:00
Kochany Jezu.!
Na początku mojego listu chciałam Ci serdecznie podziękować za to co dla nas grzeszników zrobiłeś.Oddałeś coś najpiękniejszego życie.To co zrobiłeś było bardzo odważne żeby męczyć się niosąc ten krzyż, żeby wisieć na krzyżu i umierać za to z bólu i cierpienia
Jezu dziękuje...
1 5 1