Odpowiedzi

2010-03-10T19:16:21+01:00
Umowa Kadencyjna - to umowa na jakiś czas np.: jak zawierasz umowę z ery to przez 2 lata nie możesz odejść z tej sieci
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:19:02+01:00
Umowa kadencyjna-Zawiera się ją na okres 4-5 lat tak jak w polityce trwają kadencję np.na prezydenta.Jeżeli zaiwrasz tą umowę nie możesz już jej zerwać



Liczę na naj;]
2010-03-10T19:32:01+01:00
Umowa kadencyjana to umowa na jakiś czas...