Odpowiedzi

2010-03-10T19:15:49+01:00
P = 2m * 3m = 6m
20cm - 0,2m
P= 0,2*0,2= 0,04
6m:0,04m = 150
Nalezy kupić 150 płytek
2010-03-10T19:15:56+01:00
1 m = 100 cm
P= 200 cm * 300 cm
P= 60000

P= 20cm * 20 cm
P= 400 cm

60000cm/400 cm = 150

Odp: 150

:D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:16:56+01:00
2m = 200cm
3m = 300 cm
200cm * 300cm = 60000cm²
pole 1 kafelki wynosi: 400 cm²
60000cm²/400 cm²=150
Odp. Potrzeba 150 kafelek.