Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-08-20T12:38:40+02:00

Puszcza równikowa jest niebezpieczna dla wędrowców głównie przez panującą tam bujną roślinność oraz niebezpieczne zwierzęta, muchy tse-tse, gady które żyjąc w swoim naturalnym środowisku nauczyły się świetnie maskować. Również inne odmiany zwierząt-ssaki mogą okazać się niebezpieczne tak jak żyjące tam goryle.

2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-08-20T13:33:09+02:00

mysle ze przez roslinnosc ktora tam sie znajduja i przez niektore zwierzeta np . muchy tse tse . oraz przez wyzsza temperature niz panuje u nas w polsce ,

  • Użytkownik Zadane
2010-08-20T13:33:41+02:00

• muchy Tse - Tse,
• pełzające gady i płazy,
• wiele gatunków małp,
• trujące rośliny