Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:20:00+01:00
Wiara chrześcijańska

-bóg ...Jezus
określenie boga] Jahwe
twórca religii [] Jezus
symbole religijne [] ryba,różaniec



wiara islamska

-bóg [\]Allah
-określenie boga[Allah
twórca religii [] Mahomet
symbole religijne [] półksiężyc


13 3 13
2010-03-10T19:39:18+01:00
Moim zdaniem chrześcijaństwo przetrwało gdyż było religią monotejstyczną(wiara w jednego boga). Wyznawcy chrześcijaństwa głosili chrześcijaństwo i dość szybko rozprzeszczenili się po Europie.

Wydaje mi się że ma tak to być
14 3 14