1.Wyobraź sobie , że jesteś pracownikiem księgarni . Napisz krótki tekst reklamowy zachęcający do czytania książek.


2.Sposród wymienionych instytucji kulturalnych wybież tę, którą najchętniej odwiedzasz . Uzasadnij swój wybór w conajmniej pięciu zdaniach . (kino)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:27:42+01:00
Zad.1
ZApraszam do naszej ekskuzywnej księgarni !
możesz znaleźć tam wszystko zaczynając od science fiction aż do komedi
każdy znajsdzie coś dla siebie bo ta księgarnia i jest dla małego i dużego
każydy może tutaj przesiadywać nawet godzinami i dajemy gwarancję że odkryjecie potęgę ksiązek

2)
NAjczęściej odwiedzam kino gdyż mogę spodkać różnych ludzi i wkońcu można się zrelaksować oglądając zabawną komedię.
W kinie nikt mi nigdy nie przeszkadza i mogę sie oderwać od codziennej żeczywisdtości która zamną podąża jak cień...
Gdy oglądam film czuje jak do mojej podświadomości wpływają różne nowe zagadnienia takich których w szkole nawet nie poruszamy...




posprawdzaj błędy ortograficzne !]
2010-03-10T19:28:41+01:00
1.Czytaj książki jakie chcesz,i lektury nawet też,
wyobraźnia Ci się rozwinie,będzie Ci łatwiej na egzaminie,
będziesz wiedzieć jak kiedyś na świecie było,
jak to się zaczęło i jak To się skończyło,
rozwiniesz nowy pogląd na życie i świat,
i dzięki rozwojowi będziesz żył dłużej o kilka lat;))

Sama przed chwilą zrymowałam xdd.
możesz cos zamienić zamiast tego będziesz bo mi juz nic nie przychodzi do głowy;))


1 2 1
2010-03-10T19:32:24+01:00
1. zachęcam was do czytania książek iż mają one same dobre strony. Dzięki czytaniu ksiązek możemy dowiedzieć się wiele ciekawych rzeczy i także się czegoś nauczyć. Czytanie książek jest dla każdego i dla małego i dla dużego.. ;))