Odpowiedzi

2010-03-10T19:21:33+01:00
Emeryt to osoba która przepracowała 35 lat (jeśli to facet) 30 lat (jak kobieta ) dostaje pieniądze ze skarbu państwa tak zwano emeryturę
rencista osoba nie zdolna do pracy z jakimś schorzeniem dostaje pieniądze ze skarbu państwa na utrzymanie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:21:49+01:00
Emeryt to osoba która jest w wieku gdy już nie pracuje ze względu na wiek, a rencista to osoba która nie może pracować bo nie pozwala jej na to stan zdrowia

emeryt nie dostaje pięniędzy ze skarbu państwa jak to napisał ktoś powyżej