Odpowiedzi

2010-03-10T19:21:00+01:00
Liczba siedem od dawien dawna byla uznawana za szczesliwa liczbe .
wierzono ze 7 syn 7 syna bedzie mial nadzwyczajne szczescie w zyciu .

do dzis niektorzy uwazaja ja za szczesliwa
:D
4 2 4
2010-03-10T19:21:57+01:00
Wielu ludzi szczególnie w Polsce twierdzi ze liczba siedem tak zwana "szczęśliwa siódemka" po prostu przynosi szczęście.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:23:10+01:00
-siedem dni każdej fazy księżyca i istnienie siedmiu planet
-7 to liczba całości, porządku moralnego
-w starożytnym Egipcie symbolizowała wieczne życie
-świat został stworzony w siedem dni
-siedem kolorów tęczy
-podziwiamy siedem cudów świata.
7 4 7