Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:32:45+01:00
1szescian.Pole powierzchni 3*3*6=54 cm kwadratowe
Objętosc 3*3*3=27 cm szesciennych

2.szecianPole powierzchni 10*10*6=600 cm kwadr.
Objętosc 10*10*10=1000 cm kwadr.

3 szescian krawedz 24:6=4 dm
Objetosc 4*4*4=64 cm szescienne

4.szescian krawedz= pierwiastek 3 stopnia z 125 = 5
Pole powierzchni 5*5*6=150 cm kwadr.

1.prostopadloscian Pole powierzchni 2*5*4+2*2*2=40+8=48 cm kwadratowych

Objetosc 2*2*5=20 cm szeciennych

2 prostopadloscian

Pole powierzchni 1*0,1*4+1*1*2=0,4+2=2,4 m kwadr.
Objetosc 1*1*0,1=0,1 m szesciennego

2010-03-10T19:33:55+01:00
Masz w załączniku
Daj najlepsze