Graniastosłup trójkątny ma ... wierzchołków i ... ścian bocznych
- Graniastosłup czworokątny ma ... ścian i ... krawędzi
- Graniastosłup pięciokątny ma ... krawędzi , w tym ... krawędzi bocznych
- Graniastosłup ................ ma 15 wierzchołków
- Graniastosłup ................ ma 10 krawędzi bocznych
- Graniastosłup ............... ma 8 ścian
- Graniastosłup , którego podstawa jest wielokątem o`n` bokach ,ma ... wierzchołków , ..... ścian i .... krawędzi

2

Odpowiedzi

2010-03-10T19:25:50+01:00
6 3
6 12
15 5
?
dziesięciokątny
sześciokątny
? ? ?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:26:04+01:00
Graniastosłup trójkątny ma 6 wierzchołków i 3 ściany boczne
- Graniastosłup czworokątny ma 6 ścian i 12 krawędzi
- Graniastosłup pięciokątny ma 15 krawędzi , w tym 5 krawędzi bocznych
- Graniastosłup ................ ma 15 wierzchołków- niemożliwe bo liczba wierzchołków musi być parzysta
- Graniastosłup dziesięciokątny ma 10 krawędzi bocznych
- Graniastosłup sześciokątny ma 8 ścian
- Graniastosłup , którego podstawa jest wielokątem o`n` bokach ,ma 2n wierzchołków , n+2 ścian i 3n krawędzi