Odpowiedzi

2010-03-10T19:29:15+01:00
Jestem już, sam na tym świecie
Nikogo nie ma, wokół mego serca
Nikt się nie kręci wokół moich oczu
Dłonie złożone, trudno, nie ma cie.
Chociaż byłaś zawsze, w każdej chwili
Usta rozbłyskiwały nutę nieśmiałości.

Daleko stąd, są nasze wspólne czasy,
Których mieliśmy mnóstwo, aż z 1000.
A teraz zniknęłaś, a ja jestem sam.
Moje usta, moje oczy, moje dłonie
Serce puste są.

Twoje rozwiane włosy muskały moją twarz,
Ciepła ręka dotykała moich rąk,
twoje ciało, drapieżne jak lew,
kochało mnie, kochałem Cię.

Itd.
8 4 8
2010-03-10T19:43:43+01:00
Kiedyś opowiadałam ludziom o
rzeczach Pozytywnych
przy wschodzie słońca ..
Pokazałam ludziom Co
naprawdę pragnę Gdy
jest smutno mi dziś..
Nie mam już nicc..
kiedy ty..Nie dałeś żadnej szansy mi
nie jestem naiwna
tak jak byłam dotychczas
więc żegnaj już..


ref Zaufałam Ci Któż to wie..
Podałam Dłoń
Zakochałam sie !
Zaufałam Ci
Dałam Serce
a Ty zamiast pokochać ,
Odepchałeś mnie !!

narazie tyle.. zwrotka i ref :)




Kiedyś opowiadałam ludziom o rzeczach Pozytywnych przy wschodzie słońca .. Pokazałam ludziom Co naprawdę pragnę Gdy jest smutno mi dziś.. Nie mam już nicc.. kiedy ty..Nie dałeś żadnej szansy mi nie jestem naiwna tak jak byłam dotychczas więc żegnaj już.. ref Zaufałam Ci Któż to wie.. Podałam Dłoń Zakochałam sie ! Zaufałam Ci Dałam Serce a Ty zamiast pokochać , Odepchałeś mnie !! narazie tyle.. zwrotka i ref :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:57:17+01:00
Przez całe życie bałam się,
uwolnić głos...
Dać usłyszeć światu co,
od zawsze w sercu mam,
ale nadszedł dziśulaj
moich marzeń czas,
aby spełniać je...
Już czas, pokazać Wam, pokazać Wam...

Właśnie dziś,
Oto ja !
Jestem pewna że już najwyższy czas by,
marzeniom dać spełnić się...
Teraz wiem czego chcę,
dosyć życia tylko snem
Nic nie może już zatrzymać mnie...
Oto Ja...

I dobrze wiem juz jak,
pokonać własny strach,
by móc na scenie być,
silna tak jak dziś...
Chociaż dobrze wiem,
że mam odległy cel...
Spełnie swój sen, już czas
tego właśnie chcę...dsjzhKL:NASZXHiUF:IZKJghvduslxkj ghluiuazdkgujimxnhjmjkzkzj

Ref.
Właśnie dziś,
Oto ja !
Jestem pewna że już najwyższy czas by,
marzeniom dać spełnić się...
Teraz wiem czego chcę,
dosyć życia tylko snem
Nic nie może już zatrzymać mnie...
Oto Ja...

Jesteś głosem, który we mnie brzmi,
Natchnieniem kiedy śpiewam.
To Ciebie szukam,
Ciągle szukam.

Jesteś nutą, której brak
Piosenką wewnątrz mnie.
To Ciebie szukam,
Ciągle szukam.

Ref.
Właśnie dziś,
Oto ja !
Wreście czuje ze już najwyższy czas by,
marzeniom dać spełnić się...
Teraz wiem czego chcę,
dosyć życia tylko snem
Nic nie może już zatrzymać mnie...
Oto Ja...

Jesteś nutą, której brak
Piosenką wewnątrz mnie.
Jesteś głosem, który we mnie brzmi,
Natchnieniem kiedy śpiewam.

Teraz wiem czego chcę,
dosyć życia tylko snem
Nic nie może już zatrzymać mnie...
Oto Ja... Przez całe życie bałam się, uwolnić głos... Dać usłyszeć światu co, od zawsze w sercu mam, ale nadszedł dziśulaj moich marzeń czas, aby spełniać je... Już czas, pokazać Wam, pokazać Wam... Właśnie dziś, Oto ja ! Jestem pewna że już najwyższy czas by, marzeniom dać spełnić się... Teraz wiem czego chcę, dosyć życia tylko snem Nic nie może już zatrzymać mnie... Oto Ja... I dobrze wiem juz jak, pokonać własny strach, by móc na scenie być, silna tak jak dziś... Chociaż dobrze wiem, że mam odległy cel... Spełnie swój sen, już czas tego właśnie chcę...dsjzhKL:NASZXHiUF:IZKJghvduslxkj ghluiuazdkgujimxnhjmjkzkzj Ref. Właśnie dziś, Oto ja ! Jestem pewna że już najwyższy czas by, marzeniom dać spełnić się... Teraz wiem czego chcę, dosyć życia tylko snem Nic nie może już zatrzymać mnie... Oto Ja... Jesteś głosem, który we mnie brzmi, Natchnieniem kiedy śpiewam. To Ciebie szukam, Ciągle szukam. Jesteś nutą, której brak Piosenką wewnątrz mnie. To Ciebie szukam, Ciągle szukam. Ref. Właśnie dziś, Oto ja ! Wreście czuje ze już najwyższy czas by, marzeniom dać spełnić się... Teraz wiem czego chcę, dosyć życia tylko snem Nic nie może już zatrzymać mnie... Oto Ja... Jesteś nutą, której brak Piosenką wewnątrz mnie. Jesteś głosem, który we mnie brzmi, Natchnieniem kiedy śpiewam. Teraz wiem czego chcę, dosyć życia tylko snem Nic nie może już zatrzymać mnie... Oto Ja...
12 4 12