Odpowiedzi

2010-03-10T19:26:51+01:00
1.ponieważ tam znajdąją sie bardzo cenne surowce (tj np najbardziej cenny węgiel_
2.Środowisko życie na wyżynie Śląskiej dla mieszkańców nie jest korzystne ponieważ jest tam dużo zanieszyszczeń
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:30:56+01:00
Na wyzynie slaskiej rozwinął się przemysł poniewaz wynaleziono tam kopalnie i rozne huty ;p
2.srodowisko nie jestzbyt przyjazne poniewaz pyly i dymy z kopalnii i hut lecą na osiedla mogą z tego byc jakiejs choroby
34 4 34