1.do rzeczowników oznaczających nazwy uczuć dopisz po kilka określeń wyrażonych przymiotnikami. np. przyjaźń - wierna , dozgonna.

2.Do podanych czasowników i zwrotów dopisz rzeczowniki będace nazwami uczuć

ogarnia mnie -
wyrażam -
pogrążam sie-
odczuwam-
ściska serce-

3. Do rzeczowników będących nazwami uczuć dopisz przymiotniki.

żal-
radość-
tęsknota-

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:29:48+01:00
1.
miłość - szczęśliwa, trwająca zawsze
2.
ogarnia mnie - smutek
wyrażam - skruchę
pogrążam sie- w smutku
odczuwam- smutek
ściska serce - żal
3.
żal- tutaj niestety nie wiem..
radość- szczęśliwa, radosna
tęsknota- smutna

Myślę, że coś pomogłam :)
4 5 4
2010-03-10T19:34:33+01:00
2.
ogarnia mnie- smutek
wyrażam -miłość
pogrążam się -rozpacz
odczuwam- ból
ściska serce- żal
3.
żal-głęboki, niewysłowiony,
radość- wielka, ogromna
tęsknota-głęboka, długa
1.
miłóść- szczęśliwa, długa, dozgonna
przyjaźń- wierna, wytrwała, dozgonna
nienawiść- wielka, nieprzerwana

KONIEC!
SORY, ŻE NIE PO KOLEI!
PROSZE O NAJ :)
7 4 7