Napiszę wiersz o iskierce miłości.

Ma być Podobny do tego ;

Tadeusz Różewicz
Przepaść

Babcia w czarnych sukniach
w drucianych okularach
z laseczką
stawia stopę
nad przepaścią krawężnika cofa
rozgląda się bojaźliwie
choć nie widać śladu samochodu
Podbiega do niej chłopczyk
bierze za rękę
i przeprowadza
przez otchłań ulicy
na drugi brzeg
Rozstępują się
straszliwe ciemności
nagromadzone nad światem
przez złych ludzi
kiedy w sercu
małego chłopca
świeci iskierka
miłości


Bardzo,Bardzo Proszę o pomoc.
P.S. Ma Być To WIERSZ.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:28:30+01:00
ISKIERKA MIŁOŚCI
Kiedy w twym sercu zapali się iskierka miłości,
Czujesz jak ogrzewa twe serce i topi lód samotności.
Ważne by każdego dnia nabierała mocy i świeciła coraz jaśniej,
by była pewność, że już nigdy nie wygaśnie.
Miłość jest czymś wspaniałym,
nawet jeśli uczuciem małym.
dzięki niej odnajdujesz sens życia,
i swojego na ziemi bycia.
Gdy tkli się iskierka miłości,
uczucie charakterystyczne dla młodości,
nigdy nie pozwól, żeby wygasło,
bo poczujesz się jakby słońce na zawsze zgasło.
A kiedy czujesz, że wszystko się kończy,
znika promyk nadziei, że to już koniec błogości,
pamiętaj, że pod popiołem jest zawsze iskierka miłości.
2 5 2
2010-03-10T19:30:18+01:00
MIłość jest jak iskra...
Potrafi poparzyć..
Lecz kochać warto..
Czy wieczorem czy też dzień ja tą iskre mam dzieś w sercu może głemboko..
ale co tam przecież w miłości nie chodzi oto tylko oto żeby 2 bliskie osoby się kochały.
2010-03-10T19:33:26+01:00
Kiedy w twym sercu zapali się iskierka miłości ,
Czujesz jak ogrzwa twe serce i topi lód samotnaości .
Ważne by każdego dnia nabierała mocy i świeciła coraz
jaśniej,
by była pewnośc , że już nigdy nie wygasnie.
Miłośc jest czyms wspaniałym ,
nawet jesc uczuciem małym .
dzięki niej odnajdziesz sens zycia,
i swojego na ziemi bycia .
Gdy tli sie iskierka miłosci ,
uczucie charakterystyczne dla młodosci,
nigdy nie pozwól zeby wygasło ,
bo poczujesz sie jakby słońce na zawsze zgaslo.
A kiedy czujesz,że wszystko sei konczy ,
znika promyk nadziei , ze to juz koniec błogosci ,
pamiętaj , ze pod popiołem jest zawsze iskierka miłosci .