Tylko jedyna taka okazja!!! Pytanie za 30 punktów!!!! Z kąt Pan Jezus wzioł osiłka na ktorym jechał do jerozolmy??
Pomóżcie potrzebne teraz!!! Nie pisać głupich odp bo zgłoszę do moderatora!!! Pomocy!! Jeżeli ktoś wie to niej zaraz pisze!! Teraz mi jest odpowiedż potrzebna
Z góry dziękuje:)

3

Odpowiedzi

2010-03-10T19:31:54+01:00
Jezus niósł go ze stajenki z Betlejem, o ile dobrze pamiętam. ; )
1 5 1
2010-03-10T19:33:51+01:00
Święci: Łukasz i Marek relacjonują, jak Jezus wysyła uczniów po oślę, ze słowami „Pan go potrzebuje i że niebawem go zwróci”


http://monika.balaama.pl/pioro/moja-teczka/symbolika-osla-w-religii-i-kulturze---artykul-dla-communio.html na tej strone dokładny opis
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T20:27:18+01:00
Pan Jezus rzekł dwóm Apostołom: "Idźcie do wsi, która jest przed wami, a zaraz przy wejściu do niej znajdziecie oślę uwiązane, na którym jeszcze nikt z ludzi nie siedział. Odwiążcie je i przyprowadźcie tutaj!"