Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T19:25:07+02:00
"Nadzieja to ogień, który chce płonąć, nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw. Nadzieja to ziarenko światła ukryte w głębokiej ciemności"
Kończy się rok a wraz z nim pewien etap życia,ale zaczyna się nowy-jaki będzie,nie wie tego nikt-jedynie Bóg.Czy mój był udany?-po części ,kończy się fatalnie-ale jeszcze mam nadzieję,jeszcze żyję i myślę -że mogę być zadowolony.Poznałem Ciebie-Twoje piękne i ciepłe słowa.Poznałem wiele serc,ale i poznałem wiele przykrości.Co roku płakałem w święta,bowiem byłem sam,albo miałem żal.
2 3 2
2009-10-23T19:56:02+02:00
Na bezpieczną przyszłość trzeba zasłużyć. Trzeba m. in. sie dobrze uczyć , mieć jakiś zawód , umieć porozumiewywać się z innymi ludzmi, którzy koło nas mieszkają , które są koło nas . Bardzo wazne to jest aby być dobrym dla innych i im pomagać we wszystkim jeżeli potrzebują naszej pomocy.
1 5 1
2009-10-23T22:52:51+02:00
Jeżeli jest to z religiii to napewno chodzi o przyszłość czyt. niebo wiec powinno sie przestrxegać deaklogu ...itp, itd
1 5 1