Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:30:51+01:00
Na placu zabaw bawią się dzieci. połowa z nich gra w piłkę, 10 procent biega bez celu i krzyczy, 20 procent gra w gumę a reszta, czyli sześcioro dzieci, bawi się w piaskownicy. ile dzieci jest na placy zabaw?


50%+10%+20%=80%
100%-80%=20%
6 =20%
100:20=5
6*5=30
odp. na placu zabaw bawi się 30 dzieci
1 1 1
2010-03-10T19:34:06+01:00
50%+10%+20%=80%
100%-80%=20%
80%-x
20%-6
6*80%=20x
480/20=x
24=x
S=24+6
S=30 <----- liczba dzieci bawiących sie na placu zabaw
2 3 2