Napisz list oficjalny do lokalnej gazet. Poinformuj w nim o zbiórce książek do szkolnej biblioteki, prowadzonej przez uczniów Twojej szkoły wśród mieszkańców miasta. Poproś redakcję o poparcie akcji i opisanie jej na łamach gazety.

Proszę dam naj potrzebuje na jutro.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:36:59+01:00
10.03.2010r.
Szanowna redakcjo!Drodzy mieszkańcy Stalowej woli!

Prosimy o wydanie tego listu na łamach tej gazety.cel jest szczytny.W naszej bibliotece jest mało książek a szkoły nie stać na ich kupno.Wiec postanowiliśmy zapisać list.
Razem z nauczycielami wymyśliliśmy akcje w której każdy kto ma zbędne książki będzie je mógł nam podarować.To naprawdę szczytny cel! Dzięki ludziom,którzy podarują nam książki będziemy mogli w przyszłości mieć informacje na wiele różnych tematów.Książki będą zbierane od 11 marca.W szkole lub bibliotece.
Dziękujemy wszystkim za książki!

Mam nadzieję,że pomogłam;)
2010-03-10T19:45:08+01:00
Odpowiedz - list umieszczony jest w załączniku, licze na naj :)))
List jest napisany dobrze , ponieważ dzisiej mieliśmy to na lekcji i pani nam dała rozrys takigo listu ( gdzie nagłówki i wgl. ) więc to na 100000% jest dobrze :)))))