Uzupełnij ;

2,5 godziny to ... minut
jedna trzecia godziny to ... minut
siedem ósmych doby to ... godzin
690 sekund to...minuty
2 godziny 15 minut to ... minut
kwadrans to ... godziny
10 minut to...godziny
8 godzin to ... doby
12 godzin to ... tygodnia
godzina to ... tygodnia

BARDZO PROSZĘ O ODPOWIEDŹ ! Z GÓRY DZIĘKUJE :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T19:16:03+02:00
2,5 godziny to 150 minut
jedna trzecia godziny to 20 minut
siedem ósmych doby to 21 godzin
690 sekund to11,5minuty
2 godziny 15 minut to 135 minut
kwadrans to ¼ godziny
10 minut to ⅙ godziny
8 godzin to ⅓ doby
12 godzin to 1/14 tygodnia
godzina to 1/168 tygodnia
2 3 2
2009-10-23T19:17:02+02:00
2,5 godziny to 150 minut
jedna trzecia godziny to 20 minut
siedem ósmych doby to 21 godzin
690 sekund to 11 i pół minuty
2 godziny 15 minut to 135 minut
kwadrans to 1/4 godziny
10 minut to 1/6godziny
8 godzin to 1/3 doby
12 godzin to 1/14 tygodnia
godzina to 1/168tygodnia