Odpowiedzi

2010-03-10T19:32:05+01:00
Np gdy ktos nie ma kanapki w szkole to mozna ją mu swoją oddac ;P
2 3 2
2010-03-10T19:32:22+01:00
Dać odzież jedzenie dach nad głowo wspomudz finansowo i duchowo
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:33:22+01:00
Pomagać można w różny sposób.
Pomoc jest ważna dla każdego.
Napewno każdy znalazł się w takiej sytuacji gdzie potrzebował wsparcia i pomocy innych. Pomoc..hmm... od pomoagania w schronisku do podrózy misyjnych.
Trzeba mieć naprawde wielkie serce.

Mozesz spokojnie przepisac. Nie jest z neta ;) Pozdrawiam
3 5 3