Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T19:29:32+02:00
Polarno morskie wypływa na pogode w Polsce w taki sposob ze powietrze to jest jest bardzo zimne i zanim sie nagrzeje minie troche czasu powodujac np. zimne skoki temperatury, opady sniegu .
Polarno kontyntalne jest to powietrze przechadzajaące sie po kontynecie powodując zimne i suche powietzre.
13 3 13
2009-10-24T00:16:35+02:00
*powietrze polarne morskie Latem: zachmurzenie wzrost wilgotnosci opady atmosferyczne ochlodzenie ok 20C. Zimą wzrost zachmurzenia zamglenia opady deszczu ze sniegiem i sniegu lekkie ocieplenie czasami odwilz
powietrze polarne kontynentalne latem upaly goraca brak zachmurzenia i opadow. zima b. niskie temperatury brak opadow atmosferycznych czasami opady sniegu
15 4 15