Odpowiedzi

2009-10-23T19:18:37+02:00
A) 5 godz. 4 min.
b) 12 godz. 30 min.
c) 11 godz. 45 min. + 72 godz. = 83 godz. 45 min.
2009-10-23T19:19:44+02:00
A) od godziny 13.57 do godziny 19.01 : 5 godzin i 4 minuty
b)od godziny 8.30 rano do godziny 9.00 wieczorem : 12godzin i 30 minut
c)od godziny 0.15 w czwartek do południa w niedzielę :
72 godziny + 11 godzin i 45 minut = 83 godziny i 45minut
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T19:19:55+02:00
A) 5 h 4 min.
b) 12 h 30 min
c) 59 h 45 min.
3 2 3