Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:38:53+01:00
Świat widziany oczami romantyka jest o wiele bardziej kolorowy.
Dostrzega on piękne w tym co może być zwykłe,nie potrzebne.
Jest optymistą i lubi cieszyć się z tego co daje mu ziemia.
Złe potrafi zamienić oczami na dobre i chce pomagać innym aby świat mógł dzięki tym osobom zmieniać się na lepsze.
1 5 1
2010-03-10T19:41:36+01:00
Różowe obłoki na niebie. Słończe swieci tak radośnie . Chmury nie mają z nim szans . Tak bardzo oświetla nas zakochanych . Stoimy na moście miłości i mówimy "Kocham" . Wśród nas latają ptaki i wesoło ćwierczą. Woda w rzece czysta jak nigdy . Ludzie którzy przechodzą obok nas uroczo się uśmiechają. Jesteśmy szczęsliwi , wszystko jest takie piękne w świecie zakochanych :)