Odpowiedzi

2010-03-10T19:37:49+01:00
Ponieważ mają dużo witamin .
1 5 1
2010-03-10T19:39:12+01:00
Warzywa i owoce pełnią bardzo ważną rolę w żywieniu człowieka. Mają tak wszechstronne korzystne działanie, ponieważ zawierają cenne składniki tzw. witaminy, składniki mineralne oraz błonnik pokarmowe
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:40:35+01:00
Sporzywanie owocow i warzyw jest bardzo wazne dlatego ze one dodaja niezbednych skladnikow odżywczych. Bogate sa w potas w zelazo witamine C błonnik pokarmowy . Niezbedne sa Przy stosowaniu diety Nie sa kaloryczne ale podtrzymuja organizm Przy dobrym funkcjonowaniu

Spożywanie odpowiedniej ich ilości, czyli co najmniej 5 porcji dziennie, działa ochronnie na ustrój człowieka, przeciwdziała rozwojowi różnych chorób, a także wpływa na dobre samopoczucie.
1 5 1