Przedstaw podane prędkości w innych jednostkach (wynik zaokrąglij). Następnie uzupełnij krzyżówkę , wpisując odpowiednie nazwy wiatrów
Bungo- 70m/s=....m/h~.....km/h
Halny 310km/h=.....m/h~......m/s
Orkan- 31m/s=.........m/h~.........km/h
wicher_20m/s=.......m/h~.........km/h
Sztorm=32m/s=...........m/h~`........km/h
Powiew-7km/h=...............m/h~..........m/s
Szkwał-100km/h=.............m/h~...........m/s
Tajfun-85m/s=...............m/h~.............km/h
Tornado-510km/h=...............m/h~.........m/s
Huragan_78m/s=...............m/min~..........km/h

Bardzo proszę o dokładne obliczenia. Za najszybszą odpowiedź i poprawną daje naj!!!
Czekam na rozwiązania do jutra 20!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:41:52+01:00
Bungo - 70m/s = 252000m/h ~ 252km/h
Halny - 310km/h = 310000m/h ~ 86m/s
Orkan - 31m/s = 111600m/h ~ 112km/h
wicher - 20m/s = 72000m/h ~ 72km/h
Sztorm - 32m/s = 115200m/h ~ 115km/h
Powiew - 7km/h = 7000m/h ~ 2m/s
Szkwał - 100km/h = 100000m/h ~ 28m/s
Tajfun - 85m/s = 306000m/h ~ 306km/h
Tornado - 510km/h = 510000m/h ~ 142m/s
Huragan - 78m/s = 4680m/min ~ 281km/h

Mam nadzieję, że pomogłem...
113 3 113
wyjdzie mi 1 m/s orzy Powiewie i tak jest w ćwiczeniu
a i jeszcze zamiast 7km/h to jest 5km/h
Ej ja jeszcze potrzebuje przez co bylo dzielone czy mnożone co przez co jak by można było
a możesz dać obliczenia ? pliss
Dzięki
2010-03-10T21:22:39+01:00
Bungo- 70m/s=252000m/h=252km/h
Halny- 310km/h=310000m/h=ok.3m/s
Orkan- 31m/s=111600m/h=ok.112km/h
wicher- 20m/s=72000m/h=72km/h
Sztorm- 32m/s=115200m/h=ok.115km/h
Powiew- 7km/h=7000m/h=ok.2m/s
Szkwał- 100km/h=100000m/h=ok.28m/s
Tajfun- 85m/s=306000m/h=306km/h
Tornado- 510km/h=510000m/h=ok.142m/s
Huragan- 78m/s=280800m/h=ok.281km/h
52 3 52