Odpowiedzi

2010-03-10T19:42:39+01:00
Tomek jest skoczny jak kangur.
Kazik pisze, jak kura pazurem.
Mój pies jest tak mądry, jak pies mojej koleżanki.
Dzisiejsza lekcja biologii była ciekawa, jak lekcja historii.
Kasia biega szybko, jak struś.
Mój mały kot mruczy, tak jak jego mama.
Do szkoły mam tak daleko, jak do kina i pizzerii.
Basia jest mądra, jak sowa.
Dzisiejszy dzień był słoneczny, jak niejeden dzień wakacji.
Kiedy Zosia stłukła kolano płakała, jak bóbr.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:50:15+01:00
1.Potrzebuje go/jej jak kwiat wody.
2.Ta biedronka jest maleńka jak okruszek.
3.Żyją ze sobą jak pies z kotem.
4.Lubią się jak dwa aniołki.
5.Ten mężczyzna jest silny jak strongman
6. Tomek jest mądry jak sowa.
7.Kuba jest sprytny jak lis.
8. Weronika biega tak szybko jak puma
9.Michal jest strachliwy jak struś.
10.Monika skacze tak jak żaba.
2010-03-10T20:17:27+01:00
1) Wczoraj płynęłam po jeziorku niczym łabędź po błękitnej tafli wody.
2) Latawiec wędrował po niebie jak wolny ptak w przestworzach.
3) Zmroził mnie wzrokiem jak zabojca który znalazł swoją ofiarę.
4) Oglądam ten film i czuję się jak człowiek nie mogący nic zrobić.
5) Patrzyłam na to słońce jak zaczarowana księzniczka.
6) Spojrzałam się na ten piekny krajobraz jakby nic innego nie istniało.
7) To jeziorko niby błękit nieba na zawsze pozostanie w mojej pamięci.
8) Kocham Cię jak gdybyś był moim całym światem.
9) Stworzył jej portret na kształt dawnego obrazu epoki oświecenia.
10) Spójrz na to jak na piekno całego świata.