Odpowiedzi

2010-03-10T19:45:24+01:00
Znajdź jakieś fajne zdjęcia i napisz o sportowcach, dyscyplinach o mieście, gdzie się ono znajduje itp. :-)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:46:13+01:00
No to możesz zrobić oczywiście znak olimpijski. I na przykład W jednym roku Jakieś nart, łyżwy, itp.
Możesz napisac na srodku : igrzyska olimpijskie Vancouver...
Np. medale i pucharym podium,. Np. Justyne jak sdię cieszy itp :)