Odpowiedzi

2010-03-10T19:44:02+01:00
Żarówka- w dzisiejszych czasach znajduje się w każdym domu. nie wyobrażamy sobie bez niej życa. daje nam potrzebne światło np. do nauki.

komputer z dostępem do internetu- służy do rozrywki. znajdujemy w nim wiele przydatnych w codziennym życiu informacji.
3 3 3
2010-03-10T19:50:53+01:00
1.Nie wyobrażam sobie współczesnego życia bez internetu,ponieważ ułatwia on pracę,znajduje się w nim wiele przydatnych informacji.Ludzie mogą porozumiewać się ze sobą przez e-mail nie wychodząc z domu.Dzięki niemu oszczędzamy czas.Dzięki internetowi powstały rozmaite programy umożliwiające obróbkę filmów,zdjęć,oraz tworzenia tabel i funkcji matematycznych.
2.Kamera cyfrowa jest również godnym podziwu wynalazkiem,gdyż bez niej nie powstałaby żadna ekranizacja kinowa,nie moglibyśmy upamiętnić ważnych chwil wykonując zdjęcia.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:58:40+01:00
Moim zdaniem dwa najwazniejsze przedmioty to komputer i telefon.
Bez komputera dzisiejsze społeczeństwo bylo by niczym. Wielu ludzi jest juz poprostu uzaleznionym od niego i niewyobraza sobie zycia bez tego uzadzenia. Pomoga on w nauce ale i w zyciu prywatnym, dzisiejsze komunikatory takie jak gg czy skype ulatwiaja komunikacje miedzy ludzmi.

Telefon to chyba teraz jedyna forma komunikacji, sa listy ale ta opcja raczje juz gasnie. Dzieki telefonowi mozemy sie kontaktowac z innymy bez problemu. Nie wyobrazam sobie zycia bez niego.
6 3 6