Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:44:39+01:00
M . czarnolas
d . czarnolasu
c . czarnolasowi
b . czarnolas
n . czarnolasem
m . czarnolasie
w . czarnolasie . !

m . gołdab
d . gołdabu
c . gołdabu
b . gołdab
n . gołdabem
m . gołdabie
w . gołdabie !

m . międzyzdroje
d . międzyzdroi
c . międzyzdrojom
b . międzyzdroje
n . międzyzdrojami
m . międzyzdrojach
w . międzyzdroje
1 5 1
2010-03-10T19:48:19+01:00
A)
M-czarnolas
D-czarnolasu
C-czarnolasowi
B-czarnolas
N-z czarnolasem
MSC.-o czarnolasie

C)
m-międzyzdroje
D-międzyzdrój
C-międzyzdrojom
B-międzyzdroje
N-z międzyzdrojami
Msc.-o międzyzdrojach

b)
M- Gołdap
D-Gołdapu
C- Gołdapowi
B- Gołdap
N- z Gołdapem
Msc.- o Gołdapie