Odpowiedzi

  • 5476
  • Początkujący
2010-03-10T19:43:11+01:00
Przerażający, smutny, zniechęcający
2 5 2
2010-03-10T19:44:14+01:00
Sądzę że ponury, smutny, tragiczny, dramatyczny. nada sie?;)
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:45:26+01:00
Nastrój jest ponury, tzn śmierc wyobrażamy sobie jako cos strasznego rozpaczliwego i nieodwracalnego, a urzędnika jako osobę powazna może nawet znienawidzoną przez kogoś
2 4 2