Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:54:27+01:00
Roczna ampiltuda temperatury czyli rożnica między średnią temperatury najcieplejszego miesiaca i najchlodniejszego miesiaca

20,8-(-9,9)=20,8+9,9=30,7

roczna suma opadów czyli suma wszystkich opadow w roku

35+33+40+37+48+68+67+62+38+47+39+41=555
8 2 8
2010-03-10T19:54:56+01:00
20,8+9,9=30,7 stopnie C (to jest amplituda)
-9,9-8,2-3,7+6,3+14,6+18,9+20,8+19,8+13,9+7,7-1,5-6,7= 72
72:12=6 stopnie C (a to jest średnia)
35+33+40+37+48+68+67+62+38+47+39+41=558mm (roczna suma opadów)
wszystkie obliczenia robione z kalkulatorem i kilka razy sprawdzone :)
10 3 10