Odpowiedzi

2010-03-10T19:53:56+01:00
W miłości do teatru
nie ma pośpiechu
Nie liczy się jutro ani dzień dzisiejszy
Tam serce staje w chwilowym bezruchu
A potem milczy w hałasie oklasków
6 4 6
2010-03-10T19:58:04+01:00

Wszędzie nosi się zapach starości
Aktorów i ich ról
Na całej sali ciemno
Tylko małe światełka na drodze oświetlają schody
Już wszystkie miejsca zajęte
Szmery się uciszają
I nagle światło rozbłyska
Zaczynają grać spektakl
Wszyscy zaczynają podziwiać
Cudowny wysiłek aktorów
Wzruszają się ich miłością
Na koniec już tylko brawa szeleszczące dookoła
Bo jak biała płachta śniegu zakrywa tą scene miłości
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T19:58:05+01:00
Teatr?
Oszyby dzwoni jesienny deszcz
Nienawiść w okno puka.
O życie,czemuś tak okrutne jest,
czy życie to też sztuka?

Na deskach teatru grać wypada.
Robią to mistrzowie sceny.
Moja znajoma jak aktor gada,
lecz nie ma już widzów i sceny.
7 3 7