Odpowiedzi

2010-03-10T19:49:51+01:00
Pałac w Wilanowie Kaplica królewska w Gdańsku Kościół Sw. Piotra w Wiedniu
Kościol Dominikanów w we Lwowie

Wiliam szekspir
Mozart
Monteverdi
Vivaldi
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:50:40+01:00
1Gioranini Bermini(architekt,rzezbiarz)-Twórca kolumnady
Malarze:
Peter Paul Rubens
Jan Verweer VAn Delft
Kompozytorzy:
Jan Sebastian Bach
George Fredrich Haendel
Uczeni:
Galieusz
Isaac Newton
2Bazylika świętego Piotra
Ekstaza świętej Teresy Berniniego
Pałac w Wersalu
Młoda dama grajaca na szpinecie(obraz)
Kościół II gesu(kreska nad e)
MAM NADZIEJE ZE POMOGLAM:)

3 3 3
2010-03-10T19:50:59+01:00
Kościół Il Gesu
Wersal
Guido Reni ( artysta )
Pałac w Wilanowie
William Szekspir ( artysta )
Molier ( artysta )
Rembrandt ( artysta)
Vermeer ( artysta )
Artysci reszta :
Rubens , Caravsggio , El Greco , Bernini
4 1 4