Odpowiedzi

2010-03-10T19:51:57+01:00
2j+4j+4,5j=10,5j

Ps. ,j' to znaczy jednostka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:01:55+01:00
Symetria x : A= 2,1 A' = 2, -1
B=-2,-1 B'= -2, 1
C= 2,-1 C' = 2, 1
symetria y : A'=-2, 1
B' = 2, -1
C' = -2,-1
punkt 0,0 : A' = -2,-1
B' = 2,1
C' = -2,1
Obwód trójkata = |AB| + |BC|+ |CA|
|AB|= (wszystko pod pierwiastkiem)(-2-2)do potęgi 2 +(-1-1)do pot.2
|AB|=pierwiastek z 20 =2pierwiastki z 5

|BC|= (wszys. pod pierw.) (2+2)do pot. 2 +(-1+1)do pot.2
|BC| = pierwiastek z 16 = 4

|CA| = (wszy. pod pier.)(2-2) do pot. 2 + (-1-1) do pot 2
|CA| = pierwiastek z 4 = 2

obw.=2pierwiastki z 5 +4+2= 2pierwiastki z 5 + 6