Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:53:35+01:00
15 - wszystkie zadania
x - ilość poprawnych odpowiedzi
15 - x - ilość błędnych odpowiedzi
5x - 2(15 - x) = 54
5x - 30 - 2x = 54
5x + 2x = 54 + 30
7x = 84 II: 7
x = 12
Odp: Szymon rozwiązał 12 zadań prawidłowo.
2 3 2
2010-03-10T19:58:33+01:00
x-liczba pop.odp.
15-x - liczba błędnych odp.
5x - punkty za pop. odp.
2(15-x) - punkty za błędną odp.

5x-2(15-x)=54
5x-30+2x=54
7x-30=54 /+30
7x=84 / :7
x=12
Odp. Prawidłowo rozwiązał 12 zadań.
2 5 2