Uzupełnij :

DZIŚ

.......................................
dzień miesiąc rok dzień tygodnia

2 TYGODNIE TEMU

.......................................
dzień miesiąc rok dzień tygodnia

ZA 20 DNI

.......................................
dzień miesiąc rok dzień tygodnia

MIESIĄC TEMU

.......................................
dzień miesiąc rok dzień tygodnia

ZA 2 MIESIĄCE

.......................................
dzień miesiąc rok dzień tygodnia

3

Odpowiedzi

2009-10-23T19:38:12+02:00
DZIŚ

23 październik 2009 piątek
dzień miesiąc rok dzień tygodnia

2 TYGODNIE TEMU

9 październik 2009 piątek
dzień miesiąc rok dzień tygodnia

ZA 20 DNI

12 listopad 2009 czwartek
dzień miesiąc rok dzień tygodnia

MIESIĄC TEMU

23 wrzesień 2009 środa
dzień miesiąc rok dzień tygodnia

ZA 2 MIESIĄCE

23 grudzień 2009 środa
dzień miesiąc rok dzień tygodnia
2009-10-23T19:38:22+02:00
23.10.2009 piatek
9.10.2009 sroda
12.11.2009 czwartek
23.09.2009 sroda
23.12.2009 sroda
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T19:39:06+02:00
DZIŚ
23 października 2009 piątek

2 TYGODNIE TEMU
9 października 2009 piątek

ZA 20 DNI
12 listopada 2009 czwartek

MIESIĄC TEMU
23 września 2009 środa

ZA 2 MIESIĄCE
23 grudnia 2009 środa