Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:59:34+01:00
Każdy z nas zapewne lubi chodzić do kina. Niektórzy przesiadują w nim godzinami, inni lubią tego rodzaj rozwrywkę, ale idą tylko na wielkie przeboje filmowe. Ja uwielbiam chodzić do kina. Spędzam tam miło czas z rodziną lub przyjaciółmi. Mogę się tam odprężyć i zapomnieć o problemach w otaczającym mnie świecie.

licze na najj ;**
1 5 1
2010-03-10T20:00:11+01:00
Lubię kino, ponieważ można tam oglądać fajne filmy.Można też pojeść.A także zaprosić tam przyjaciół.I można się odprężyć, dlatego właśnie lubię kino
1 4 1