Odpowiedzi

2010-03-10T19:57:42+01:00
1.-Trzeba skorzystać z sakramentu pokuty.
2.-Umożliwia właściwe wypełnienie wszystkich warunków sakramentu pokuty.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:04:04+01:00
1. Każdy inaczej reaguje na popełnienie grzechu. Dla niektórych może to być coś bardzo niewłaściwego, obrażającego i oduwaającego wierzącego od Boga, lecz sa też ludzie dla których popełnienie grzechu nie wiąże się z niczym szczególnym, szybko zapominają o swoim czynie i nie mają zamiaru się nim zadręczać.
2. Wspólnota z bogiem i ludźmi powinna upomnieć takiego czlowieka, że uczynił coś złego. Lecz nie może ingerować w jego wolę przystąpienia do pokuty.
3 5 3
2010-03-10T20:05:49+01:00
Mozna się poprawic i starac sie nie wracac do tego samego czynu lub slowa.




Po prez nawracanie się, i szczera spowiedz.
3 4 3