Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:58:22+01:00
A)|-1cała i 3/4| = 1cała i 3/4
|0,75| = 0,75
|-(-2,1)| = 2,1
|-8całych i 3/11| = 8całych i 3/11
-|-(-1,6)|= -1,6
b)Która z poniższych liczb jest większa?
-|0,67| = -0,67
|-2/3|= 2/3
-|-3/4|= -3/4
|0,6| = 0,6
|-3/5| = 3/5

Odp: Największa z poniższych liczb to: |-2/3|

Powinno być dobrze :)
1 5 1
2010-03-10T19:58:44+01:00
A) 1¾
0,75
2,1
8 3/11
-1,6
b)-|0,67|=-0,67
|-2/3|=⅔
-|-3/4|=-¾
|0,6|=0,6
|-3/5|=⅗
-¾<-0,67<0,6=⅗<⅔
1 5 1