Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:19:03+01:00
Drogi Boże wszechmogący prowadź mnie najlepszą drogą, weź za rękę ciągnij srogo, bym po dobrej drodzę szedł,nie ulegał dziś pokusom, zawsze mądrze decydował,a nie w piasek głowę chował,choć bym cierpieć dużo miał to i tak ci rękę dam, byś ty zmienił mnie na lepsze i oczyścił jak powietrze. Wiem ,że dusza grzechów pełna ,ale zawsze będzie wierna i codziennie tak przed tobą będzie ofiarować serce w wielkiej swej podzięce. Amen:)
2010-03-10T20:22:08+01:00
Panie boże proszę cie abym był twoim cudownym dziełem. pomóż mi w otwarciu swojego serca i umysłu na twoje wspaniałe działanie. proszę cie pomagaj mi w podejmowaniu różnych decyzji i kieruj mną. Amen.