SPRAWDZ W JAKI DZIEŃ TYGODNIA WYPADA PIERWSZY DZIEŃ JESIENI 23 WRZESIEN .NIE KORZYSTAJĄC Z KALENDARZA ZNAJDZ ODP .a)jaki dzień tygodnia wypada7 dni wcześniej?21dni wczesniej?28 dni wczesniej?14 dni pózniej? b)A 13 dniwcześniej?20 dni wcześniej? c)JAKI dzień tygodnia wypada 15 dni pózniej? 22 dni pózniej? d) A jaki 30 dni pózniej?

3

Odpowiedzi

2010-03-10T20:02:41+01:00
1. 16 wrzesień\
2.5 październik
3.12 październik \
4.26 październik
5.7 wrzesnień
6,
2010-03-10T20:03:08+01:00

23 wrzesień - czwartek
a) czwartek
b) piątek
c) piatek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:06:52+01:00
23 września wypada w czwartek

a)
7 dni wcześniej wypada czwartek
21 dni wcześniej wypada czwartek
28 dni wcześniej, również wypada czwartek
14 dni później wypada czwartek

b)
13 dni wcześniej wypada środa
20 dni wcześniej wypadnie środa

c)
15 dni później wypadnie piątek
22 dni później wypada piątek

d)
30 dni później wypadnie sobota
10 4 10