Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:01:36+01:00
2x-2=7-x
2x+x=7+2
3x=9
x=3

10=4-2x
10-4=-2x
6=-2x
x=-3

2(x+1)=x
2x+2=x
2x-x=-2
x=-2

-(4+x)=2(3-x)
-4-x=6-2x
-x+2x=6+4
x=10

1-6/7 x=4/7
7-6x=4
-6x=4-7
-6x=-3
x=½
2010-03-10T20:04:38+01:00
A) 2x-2=7-x / +2
2x=9-x / +x
3x=9 / :3
x=3

b) 10=4-2x /-4
6=-2x / :2
-3=x

c) 2(x+1)=x
2x+2=x / -2x
2=-x / : (-1)
-2=x

d) -(4+x)=2(3-x)
-4-x=6-2x / +4
-x= 10-2x / + 2x
x=10