Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:04:56+01:00
Another piszemy przed rzeczownikami policzalnymi w liczbie pojedynczej. another one używamy w znaczeniu 'jeszcze jeden' lub 'jakiś inny'

:)
3 3 3
2010-03-10T20:38:58+01:00
1.Another piszemy przed rzeczownikami policzalnymi w liczbe pojedynczej.(kiedy chodzi o jedną rzecz)
2.Another one piszemy kiedy mówimy jeszcze jeden lub jakiś inny.

ps:jest to w Workbook 2, na stronie: 119.
2 3 2