Polecenie jest takie :
2. Uzupełnij:

a) 12 cm² = ............. mm²
6 m² = .................. dm² = ........ cm² = ........ mm²
10 dm² = ......... cm²

b) 4 a = ........ m²
9 km² = ................. ha² = ......... a = ............ m²

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:07:44+01:00
A) 12 cm² = 1200 mm²
6 m² = 600 dm² = 60000 cm² = 6000000 mm²
10 dm² = 1000 cm²

b) 4 a = 400 m²
9 km² = 900 ha = 90000 a = 9000000 m²
1 5 1
2010-03-10T20:10:00+01:00
A)12 cm² = 1200 mm²
6 m² = 6000 dm² = 60000 cm² =6000000 mm²
10 dm² =1000 cm²
b) 4 a = 400 m²
9 km² = 900 ha² = 900000 a = 9000000 m²

mam nadzieje że pomogłam
licze na naj :)
1 5 1
2010-03-10T20:48:46+01:00
A) 12 cm² = 1200 mm²
6 m² = 600 dm² = 60000 cm² = 6000000 mm²
10 dm² = 1000 cm²


b) 4 a = 400 m²
9 km² = 900 ha = 90000 a = 9000000 m²
1 5 1