ZAPISY PRZEDSTAWIAJĄ KARTKI Z PEWNEGO KALENDARZA Z PEWNEGO ROKU . UZUPEŁNIJ BRAKUJĄCE INFORMACJE !

46 dzień roku
7 tydzień roku
15 LUTEGO
czwartek


....dzień roku
....tydzień roku
29 LUTEGO
...............


70 dzień roku
....tydzień roku
......................
......................


92 dzień roku
....tydzień roku
...................(prima aprills)
poniedziałek

147 dzień roku
....tydzień roku
.......MAJA (dzień matki)
.........................


....dzień roku
....tydzień roku
..............(dzień dziecka)
...........................


306 dzień roku
....tydzień roku
1 LISTOPADA (święto zmarłych)
...................................


316 dzień roku
....tydzień roku
....L;ISTOPADA (święto niepodległości)
poniedziałek


359 dzień roku
....tydzień roku
..........(wigilia)
........................

BŁAGAM O POMOC ! POTRZEBNE NA DZIŚ !

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T19:55:42+02:00
46 dzień roku
7 tydzień roku
15 LUTEGO
czwartek

60 dzień roku
9 tydzień roku
29 LUTEGO
czwartek

70 dzień roku
10 tydzień roku
10 Marca
niedziela

92 dzień roku
14 tydzień roku
1 Kwietnia (prima aprills)
poniedziałek

147 dzień roku
21 tydzień roku
26 MAJA (dzień matki)
niedziela

153 dzień roku
22 tydzień roku
1 czerwca (dzień dziecka)
sobota

306 dzień roku
44 tydzień roku
1 LISTOPADA (święto zmarłych)
piątek

316 dzień roku
46 tydzień roku
11 LISTOPADA (święto niepodległości)
poniedziałek

359 dzień roku
52 tydzień roku
24 grudnia (wigilia)
wtorek
1 5 1
2009-10-23T19:57:48+02:00
46 dzień roku
7 tydzień roku
15 LUTEGO
czwartek


60 dzień roku
9 tydzień roku
29 LUTEGO
.CZWARTEK


70 dzień roku
10tydzień roku
10 MARZEC
NIEDZIELA


92 dzień roku
13tydzień roku
1 KWIECIEŃ(prima aprills)
poniedziałek

147 dzień roku
21 tydzień roku
26 MAJA (dzień matki)
PIĄTEK


153dzień roku
22tydzień
1 CZERWCA(dzień dziecka)
CZWARTEK


306 dzień roku
44tydzień roku
1 LISTOPADA (święto zmarłych)
ŚRODA


316 dzień roku
45 tydzień roku
11 LISTOPADA (święto niepodległości)
poniedziałek


359 dzień roku
51 tydzień roku
24 (wigilia)
WTOREK

1 5 1
2009-10-23T20:05:38+02:00

46 dzień roku
7 tydzień roku
15 LUTEGO
czwartek


60 dzień roku
9 tydzień roku
29 LUTEGO
czwartek


70 dzień roku
10 tydzień roku
10 Marca
niedziela


92 dzień roku
14 tydzień roku
1 kwietnia (prima aprills)
poniedziałek

147 dzień roku
21 tydzień roku
26 MAJA (dzień matki)
niedziela


....dzień roku
22 tydzień roku
1 czerwca(dzień dziecka)
Sobota


306 dzień roku
44 tydzień roku
1 LISTOPADA (święto zmarłych)
Piątek


316 dzień roku
46 tydzień roku
11 LISTOPADA (święto niepodległości)
poniedziałek


359 dzień roku
52 tydzień roku
24 Grudnia(wigilia)
Wtorek


PS: to rok 1996
1 5 1