Odpowiedzi

2010-03-10T20:04:52+01:00
Ja będę jadła / zjem
ty będziesz jadł / zjesz
on będzie jadł / zje
ona będzie jadła /zje
ono będzie jadło / zje
my będziemy jedli / zjemy
wy będziecie jedli / zjecie
oni będą jedli / zjedzą

Kasia zje rano śniadanie.
Chętnie zjem tę kanapkę.
Czy będziesz jadł obiad?
Co będziecie dziś jedli?

Oj zrobiłam się głodna:D
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:05:34+01:00
1. będę jadła/ jadł
2. ty będziesz jadł/ jadła
3. ona będzie jadła
on będzie jadł
ono będzie jadło

1. my będziemy jedli/ jadły
2. wy będziecie jadły/ jedli
3. oni będą jedli/ jadły

1. ja zjem
2. ty zjesz
3. on zje

1. my zjemy
2. wy zjecie
3. oni zjedzą

Ona będzie jadła jutro placki ziemniaczane
Ono dzisiaj będzie jadło kaszkę

Wy zjecie dzisiaj pyszny deser z bitą smietaną
One zjedzą jutro w kawiarni hamburgera
18 4 18
2010-03-10T20:07:47+01:00
Ja będę jadł/ zjadłem
ty będziesz jadł/zjadłeś
on będzie jadł/zjadł
ona będzie jadła/zjadła
ono będzie jadło/zjadło

my będziemy jeść/zjedliśmy
wy będziecie jeść/zjedliście
oni będą jadły/zjedli
one będą jedli/zjadły

Zjadłem na śniadanie kanapkę
Pies zjadł moje wypracowanie

One będą jadły obiad
Ty będziesz jadł jabłko
57 1 57