Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • MekQ
  • Początkujący
2010-03-10T20:06:43+01:00
0,06 * 8 = 0,48
58 * 0,12 = 0,6
0,1 *0,37 = 0,037
0,02 * 0,12 = 0,0024
0,93 * 0,01 = 0,0093
0,054 * 0,2 = 0,0108
0,7 * 0,4 = 0,28
0,8 * 0,011 = 0,0088
0,001 * 0,49 = 0,00049
0,8 * 0,5 = 0,4
0,04 * 0,9 = 0,036
0,012 * 0,03 = 0,00036
2010-03-10T20:06:50+01:00
0.48
6.96
0.037
0.0024
0.093
0.0108
0.28
0.088
0.00049
0.4
0.036
0.00036
2010-03-10T20:07:03+01:00
0,06 * 8 = 0,48
58 * 0,12 = 6,96
0,1 *0,37 = 0,037
0,02 * 0,12 = 0,0024
0,93 * 0,01 = 0,0093
0,054 * 0,2 = 0,0108
0,7 * 0,4 = 0,28
0,8 * 0,011 = 0,0088
0,001 * 0,49 = 0,00049
0,8 * 0,5 = 0,4
0,04 * 0,9 = 0,036
0,012 * 0,03 = 0,00036